Forum www.12sky.fora.pl Strona Gwna


FAQ Szukaj Uytkownicy Profil

 RejestracjaRejestracja   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 
Spotkajmy się wreszcie, pogadajmy, może się zaprzyjażnim

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.12sky.fora.pl Strona Gwna -> News
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Juukla


KOZAK
Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 742
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 10:48, 09 Kwi 2014    Temat postu: Spotkajmy się wreszcie, pogadajmy, może się zaprzyjażnim

Będę miała anatomiczne , mentor 320 cc.
[link widoczny dla zalogowanych]
Potem próbowaliśmy kilka razy i za każdym razem było lepiej, doszło już do tego stopnia, że moja dziewczyna tak się w to czuła że potrafiła mi zrobić 3 lodziki pod rząd.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Blizna jest częściowo taka jak powinna być i patrząc na ten kawałeczek (1,5 cm) smutno mi, że cała nie jest taka śliczna - właściwie niewidoczna...
w cleopatrze pracuje pani Ilona?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co do piersi to uważam, że dobrze zrobiłą, bo miała dwa takie fafloki, a jak jej poprawili to zrobiła się bardzo kształtna i ponętna.

Miałam takie śliczne czarno, złoto, platynowe pasemka, takie jakie podobały mi się zawsze!!! [link widoczny dla zalogowanych] upup
Już wiesz ? Mysle sobie-jest odpowiedz,pewie RATUNEK - jeżeli posiadasz kręcone włosy tuż przed umyciem je rozczesz, po umyciu nie zwijaj w turban!! Bo jak wiecie dobry start jest najważniejszy. Ja juz jutro raniutko wyjezdzam, wroce na poczatku stycznia, mysle, ze 7 lub 8. [link widoczny dla zalogowanych]
Nicckk, ciuchy z H&M są szmatowate, swetry szybko się mechacą, bluzki przecierają, no, spodnie jeszcze w miarę miarę ale szybko tracą kształt - niestety... Ale od początku. To tak samo jak z innymi lekami. Dzisiaj nie potrafi zrozumiec innych kobiet i ma w nosie ich problemy z lekarzami zatrudnionymi w MODEL - MED. Dziewczyny.. Generalnie jeśli ktoś nie ma problemów z cerą i ma nadmiar kasy, to może mu nie zaszkodzą.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
cześć dziewczynki chcialam się dolączyć do Was od 9 maja biorę meridę 15 jest 4 kg mniej \ od dzisiaj będę brala 1 tabletkę na dwa dni.
[link widoczny dla zalogowanych]

i za ile ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam, oszukuję utworu instrumentalnego z fortepianem (lub pianinem) jako motywem przewodnim z lat 80'(tak mi się wydaje), spokojna melodia można powiedzieć pościelówa grana w mojej dyskotece w tym czasie. ja właśnie wsunęłam miseczke zupy i chyba...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://pl.wikipedia.org/wiki/K%C4%85tnik_wi%C 4%99kszy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dziś jest odwrotnie, wygląda jak 3 do jednego na korzyść prawej. [link widoczny dla zalogowanych] hej Santana
to znowu ja zrobiłam hormony i już nie wiem o co tu chodzi Nie od razu wszystko z ciebie wychodzi, no masz sporo wieksze rozwolnienie, ale tak przez 15-20 minut potem nie wychodz z domu, bo czesto jeszce po kilku minutach pedzi Michaił Gorbaczow, Michaił Gorbaczow daswidania !, oooo ooo ooo ooo ooo oooo oooo ooo oooo Michaił Gorbaczow, Michaił Gorbaczow daswinania tylko tyle pamietam hehehe ktoś to kiedyś słyszał ? możliwości rozwoju, dalszego kształcenia się, zdobywania doświadczenia i miej atmosfery w pracy [link widoczny dla zalogowanych] ka_-_mity._legendy_i_cala_prawda/ [link widoczny dla zalogowanych]
Ból jest coraz gorszy - w ogóle nie ustępuje. Wystają z przodu po 5 mm nad brzuszkami palców. ciekawa ta zupka. Jak tylko tescioa sie nimi zaopiekuje to czemu nie! Wynik negatywny - niestety. Fajny topik wlosy rzeczywiscie staja sie gladsze i mieksze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Każda pomoc będzie dobra.
[link widoczny dla zalogowanych]

Podstawy to moze za duzo powiedziane.
[link widoczny dla zalogowanych]
Byłam w paru salonach i nikt nie chciał sie podjąc tego zadania (że mi niby włosy moga się wykruszyć, albo, że nie wyjdzie mi kolor taki co bym chciała tylko tęcza kolorów).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale czy to minus? [link widoczny dla zalogowanych] tatiana co u Ciebie?
Nie jest to jakieś straszne, Zabieg nie boli, tylko poźniej trochę, ale pomagają leki przeciwbólowe. ale postaram się juz wytrzymywać do wieczora z jedzeniem W Anglii wymawiają [DŻOP] bo oni zangielszczą każdą nazwę. puszczalam wode w kranie (wannowym), klekalam i przyblizalam c*pke do tego strumienia, oczywiscie rozszerzona, zeby woda leciala bezposrednio na lechtaczke. To vacu line nic nie pomaga, kasa poszła w błoto. [link widoczny dla zalogowanych]
Proszę mi zaufać, wiem co piszę ponieważ od kilku miesięcy zajmuję się sprzedażą kawsu i znam ten rynek. Gynalgin najlepiej aplikowac przy pomocy zelu (pro vag). Najdłuższa głodówka nie powinna przekroczyć 40 dni, aby nie nastąpiło wyniszczenie organizmu. Kupiłam sobie spodnice taka tapezowata do kolan w takim niebieskim jasnym kolorze (jest on jasny, ale nie blady) Jaki kolor rajstop bedzie pasować? [link widoczny dla zalogowanych] ? Odradzacie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jem 4 razy dziennie małe posiłki, zero słodkiego, zero ziemniaków, smakołyków , podjadania miedzy posiałkami i jedzenia po 17.
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Była to jedyna fryzjerka, która potrafiła zrobić porządek z moimi włosami.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale moja walka przynosi efekty. nie slyszeliscie ze w 4 edycji wystepowac beda same piosenkarki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czy te znieczulieni to mocno boli jak oni to znieczulaja? [link widoczny dla zalogowanych] ja juz po zupce, zmiksowałam i wypiłam cały kubek :/ pewnie to nie wiele ale więcej nie dam rady.
Wizyta u fryzjera odpada, przynajmniej na razie- nie stac mnie. Dzieki bardzo Zabieg powtarzać można do 3 razy. rozumiem ze nie duzo sie dzieje caly dzien ale wieczorkiem czasami chyba mozesz wyskoczyc? Pić można tylko nie słodzone soki owocowe i niegazowaną wodę mineralną. [link widoczny dla zalogowanych]
no i zyję, a to chyba najważniejsze w ciążę nie zaszłam, czyli antytabletki działają , reszta tych spraw zupełnie normalnie. Szanuje ich ale potrafi sie sprzeciwic, mimo ze jest praktykujacym muslim (na szczescie jego rodzina sie nie sprzeciwia..) Celine Dion - My heart will go one (z Titanica) A co tam w Bydgoszczy słychać??? Nikt mnie nie przekona, że w państwowych szpitalach jest ok. mają całkiem sporo salonów w Wawie, więc możesz sobie nawet wybrać, czy wolisz Bemowo czy np. Pitulinek fajnie ze wakacje sie udaly i dobrze ze mogliscie synka wziac ze soba.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nawet ta dziewczynka z jej poprzedniego związku musiała nauczyc się mówic i pisac po turecku,za to po polsku-nie!Ta mała wyjechała do niemiec kiedy miała 7lat,wiec nie wiele potrafi napisać po polsku,a mówic potrafi ale gubisłowa.
Jakoś przeżyje basen chociaz bedzei to dla mnie krepujace, ale cewnika mam nadzieje ze unikne...
Jestem tu nowa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora

Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.12sky.fora.pl Strona Gwna -> News Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 
Regulamin